Las Vegas to Beaver Utah - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rick & Aline Globetrotter - WaarBenJij.nu Las Vegas to Beaver Utah - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rick & Aline Globetrotter - WaarBenJij.nu

Las Vegas to Beaver Utah

Door: rickaline

Blijf op de hoogte en volg Rick & Aline

06 September 2019 | Verenigde Staten, Las Vegas

vrijdag 06 september 2019, Clark County, Verenigde Staten
Donderdag 05-09-19 vertrekken we na een een onthaast momentje in “Als t Golft” te Roelofsarendsveen (top B&B 5*) naar Schiphol. Onze reis naar de VS is begonnen.
Na 10 uur vliegen, 5 films en wat drankjes landen we op Las Vegas.
We waren benieuwd hoe gastvrij de US Douane was. Dat viel reuze mee, beetje bagage controle ala Border Security omdat we zo eerlijk waren dat we kaas bij ons hadden. Cheese is good, no problem en wij lopen verder naar de shuttle om naar het hotel te gaan.
Las Vegas, loeiheet, druk en we snakte naar een douche. Het eten werd een naar binnen gesmokkelde Mac.

Vandaag vrijdag 06-19 na een goede nachrust worden we na een ontbijt opgehaald om naar Cruise America, onze RV verhuurder gebracht. Het inchecken verloopt snel, omdat we aangaven dat we al eerder een C25 camper hadden gehuurd tijdens onze Canada reis 2016. Thuis braaf de filmpjes bekeken, dus we wisten alles al.
De camper staat klaar en wordt voorgereden. Deze bejaarde camper met 115.000 mijl op de teller staat er monter bij. Na een intern onderzoek van alle vitale onderdelen, werd het akkoord sein door ons vrij gegeven.
De camper kwam nou niet bepaald direct uit de showroom, maar motorisch prima.
Hoeven wij ook niet zo spastisch te doen met het gebruik ervan.
De koelkast en vriezer was opvallend niet koud. Zou pas na 6 uur komen zegt de Cruise America dame. Niet dus, na een dik uur knipperde de propaan indicator op de koelkast. Leek wel een oven.
We bellen later wel even op.
De reis naar Beaver verliep na een stop Walmart waar we onze bestelling gingen ophalen en wat boodschappen, gestaag. Ook een leuk stress momentje dat ze onze persoonlijk pakket zoals lakens, handdoeken, dekens etc gewoon vergeten waren om die mee te geven.
We konden die nog wel op komen halen, wat denk je zelf... we zijn al een dik uur richting Beaver.
Beter idee, om het zooitje aan te schaffen bij de Walmart, bonnentje bewaren we wel.

Wij alles aangeschaft wat we nodig hadden, waren nog geen fractie kwijt wat ze ons rekenen voor een persoonlijk pakket. Ook weer opgelost en alles nieuw.
De rit was schitterend, wat een wijds landschap. De motor van de oude RV dame liep als een zonnetje. Tussen het geratel van de pannen, potten en andere los zittende attributen zetten we een muziekje op… ja hoor “Country Road blablabla ..van John Denver.
Na een tjonge tjonge wat een drukke dag, naderen de KOA campground in Beaver.
Echt een top lokatie, gastvrij en Berta de aan het zuurstof hangende beheerster legt ons uit dat we plaats 33 hebben.
Toch maar even Cruise America gebeld ivm met de koelvries oven. Conclusie een nachtje aan het strroom en morgen verder even aankijken.
De koekas staat op on, die hinderlijke knipperde gas indicator ging uit.
Na een lekkere douche maffen.
Rick & Aline

Actief sinds 08 Nov. 2006