Ubud & Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rick & Aline Globetrotter - WaarBenJij.nu Ubud & Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rick & Aline Globetrotter - WaarBenJij.nu

Ubud & Kuta

Door: RickAline

Blijf op de hoogte en volg Rick & Aline

14 Oktober 2007 | Indonesië, Kuta

Hallo allemaal,
Het is weer een tijdje geleden, dat we wat van ons hebben laten horen. Het internetten gaat hier niet zo makkelijk als in Vietnam. Maar hier dan toch iets. Vanuit benoa zijn we naar het noorden gegaan richting Ubud.
Een echt paradijs met schitterende natuur. Het hotel is werkelijk onvolstelbaar luxe. Het bad was al voor de helft gevuld met bloemen . Je hebt hier geen hotelkamer, maar een eigen bungalow. Je eigen voorportaal en een prive achtertuin. Hierin stond een giga prieel met daarop een houten verhoging waarop 2 relax ligkussens lagen. Hier was ontspannen geen probleem. Je lag daar heerlijk buiten tot de late uurtjes.
Ook apart is de buiten douche. Zo gebouwd dat niemand je kan zien. 'Savonds komen ze je bed openslaan, met een blaadje en bloem met de tekst " have a nice dream" oja, een zakje met snoepjes. Ok...!?
De volgende dag hebben we een trekking gedaan over de rijstvelden en een bergkam. 4 uur gelopen door grote vlakte rijstvelden, afgewisseld met dorpjes en rivierstroompjes.
Hier dus het echte Bali kunnen verkennen.
Na Ubud, reizen we naar Kuta. In het begin vonden we het even kuta, maar het hotel is iets minder dan de vorige 2, maar goed. Nou nee, het bed lag zodanig slecht, dat we een andere kamer kregen aangeboden. Ze weten je dan wel even in te palmen met de suite van het hotel. Zeezicht, een giga kamer en andere luxe. Daar zeiden we geen nee tegen. Inmiddels hebben we de grote Bali tour ook al gedaan. Ook weer een prachtige natuur en natuurlijk veel foto's genomen. De bus stopte regelmatig. We waren met totaal 6 personen. Klein groepje dus. Oja, ik (Rick) hebt een engelenbewaarder. Het schijnt dat ik bijna ben aangereden door een gierende brommer. Ik zag die gast echt niet aankomen, maar de rest zagen lijkwit. Oook maf dat ze hier links rijden ;)
Ik heb dus maar een schietgebedje gedaan.
De tocht was heel variabel. Jungle, bergen, rijstvelden en een groot meer.
Nou we hebben wat foto's genomen hoor, zij het niet dat het fototoestel de geest geeft. Gelukkig niks met het kaartje, maar foto's nemen gaat niet meer.
Gelukkig hebben ze hier in Kuta een grote shopping mall en hebben hier een andere Canon gekocht. redelijke prijs van 130 euro Powershop A550. Gratis een geheugenkaartje erbij, want aan mijn ouwe heb ik niks meer.
Nou we gaan morgen ( maandag 15/10 gaan we de hele dag zeilen naar een eiland. Het is ca 1 uur varen. We laten snel weten hoe het was.
Heel veel liefs verder en tot dan

• 14 Oktober 2007 - 14:41

Cdisok@hotmail.com,:

Hi. Zalig dan he? Enjoy every day and donot let the happenings is Holland deter you from your continuation of your trip. It's tragic from all points of view but you are 20 traveling hours aweay from them. LOGO LET GOD. And seeehim as soon as you are back. Love Tante Kiet

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Bali